Love Been Taken
Disclaimer





Hi ! I am Syaza Yaya and Im 13 y/o. This is my official bog ;)


Story Owner Linkies
Scream Here

Buat omey-omey ok


Credits
Template by Nik Sheera
Cute header by Aliah
Blog owner: Your name
Best view: Google Chrome
i'm back !
Thursday, May 23, 2013 | 12:20 AM | 0 comments






     oi! lama gila x update blog ni..haha! aq ni bukannyajenis yang berBLOG ni haha ! dah cuti dah pon . dua minggu plak tu. haha! tap aq rasa mcm x dak masa nak 'berfoya-foya' dngan kekawan lama , sbb abang aq nak kawin!!!! haha! laps tu kena pi kenduri blah perempuan dkt kelantan plak..tak ka penat suma tu.. huh :*
story kat sini x best pon.. cuma nak luah ja.. tapi tahun ni aq punya periksa terbaik la sikit..hehe . x la sngt kn . sikit pon okey la pada tahun lepas...hehe
     and skang ni aq ngan zikri tak mcm dulu dh !!! haha seronok kot. dah bebas ! dy x kacau aq aq x kacau dy haha! hg nak buat apa buat la..baru2 ni dy buat masalah besar kat skolh ni.. gila la..aq pon terkejut , tp aq tak espect dy yang ujat keja tu... DY TEGAR! biar la kt dy.. itu hal dy... skang ni subhi mcm mna plak.. kesian kat dy x pasai2 kena dngn zikri.. bodo la zikri tu senang2 ja nak buat dy... smpai subhi pon dh x mau ckp ngan aq..AKU NAK SUBHI YANG DULU ! apa masalh zikri tu pon aq x tau! herh! dh la tukaq topic sakit ati ckp pasal ni.
     hah! ada sorang f3 ni nama dy TWEET best gila kwn ngan dy..dy baik,suka buat lwak,memahami, haha! mcm mna pon dy tetap plg best..
     arib ni plak...budk kelantan , aq x tau la dy ni mcm mna...dy *pelik* haha! misteri..aq x pernah paham dy tu mcm mna ..dy sma form dngan aq ja...okey la kwn nagn dy..best tu bley la...haha! yg tu ja kot pasal dy huh!
     okey lah..yang tu ja kot..taun depan plak kot nk edit blog ni...kita ni buka yang jenis berminat... hehe. cuti ni jaga diri k. baik2 suma okey ! (Y) salam comel dri SYAZA 



Old things | New things